sobota, 7 grudnia 2013

Dzień dobry!

Witam serdecznie na moim blogu. To może na początek o mnie.
Jestem zawodowym finansistą i inwestorem. Krótko mówiąc, zajmuję się pomnażaniem pieniędzy swoich i powierzonych. Zarówno wykonywana praca jak i wcześniejsze doświadczenia samodzielnego biedno-studenckiego życia nauczyły mnie szacunku do pieniądza. Dlaczego codziennie zdumiewa mnie to, jak duże kwoty są codziennie tracone zupełnie i totalnie niepotrzebnie. Postanowiłam więc wnieść swój wkład do optymalizacji naszych ograniczonych zasobów i założyć bloga, w którym opowiem jak udało mi się ograniczyć koszty mojego gospodarstwa domowego do niezbędnego minimum. Mam nadzieję, że przedstawione przeze mnie sposoby zainspirują Was do oszczędzania, a potem - kto wie - może do inwestowania (o czym piszę na moim kolejnym blogu).

Zapraszam do lektury i do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami.

Pozdrawiam,
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz